Güzellik Yarışması...



Başka yarışmak isteyen?

7 yorum var:

FRoST dedi ki...

Ben demiştim ama başta:

"Ondan önce konunun ne tür sonuçlar doğurabileceğini tartışsak hiç fena olmaz." diye...

Manyağın bir tanesi konuyu çıktı alıyor sanırım???

Laçin dedi ki...

Ehehüe, hakikatten ya XD

Ayna-i Marzî dedi ki...

" İşin garip ve bir o kadar da talihsiz yanı, insanların "önemli olan iç güzelliktir" dediklerinde geyik yapıyormuş gibi algılandıkları bir dönemde yaşıyoruz artık. Gerçeği görmemekte ısrarcı olabilirsiniz, ama bunu dile getirenleri köy köy gezip de kovalamak zorunda değilsiniz.

Güzelliği aynalarda aramaktan vazgeçin artık."

İşin başka bir tarafı da var, önemli olan iç güzelliktir söz öbeğini kullanan güya ciddi insanlar da var. Ancak her ne hikmetse böyle demelerine rağmen ısrarla görmek isterler sizi. Bu sözcük maalesef, seni çok seviyorum gibi içi boşaltılan bir sözcük olarak çıktı.

Bir benim gibi jüri olanlar var, bir de senin gibi güzelliğin ne olduğunu anlayabilenler. Açıkçası bu konuya tam yazacakken duyduğum bu utanç sebebiyle vazgeçtim hep. Şimdi ben eğlence için katılmıştım filan diyerek günah çıkarmayacağım, zira belki de en son şeydir üzerinden eğlenilecek bir konu olarak güzellik.

Hani düşünüyorum da ben güya güzel insan olmanın yollarını ararken bu blogun sahibi çoktan anahtar noktaları bulup yol almış. Bunu anlamama özellikle forumda yönetici olsa bile hiç değişmeyen bir insan görmek sebep oldu.

Ne diyeyim, sen böylesine güzel bir insan olma yolunda ilerlerken ve bunu içinden gelerek yaparken, benim gibilere düşen bu yolu takip edip bir nebze güzelliği anlayanlardan olmak. Biliyorum ki sen zaman ilerledikçe o anahtar noktaları da açacaksın :)

erengy dedi ki...

Ehem, ne desem ki şimdi. Senin gibi saygı duyduğum birisinden böyle şeyler duymak mutlu etti beni. Yeni yazı yazmadığım halde hâlâ burasını takip eden birilerinin olduğunu görmek de güzel bir şey. (:

Güzellik Yarışması konusunu başından beri desteklemiyordum, ama jüride bir de bayan üyenin bulunması içimi rahatlatmıştı. Esas katılım sebebinin eğlenmek olmadığını ve varlığının konunun seyri açısından faydalı olacağını düşünüyordum, halen de aynı şekilde düşünüyorum. Utanmanı gerektirecek bir durum yok ortada, yaptığın şey bir hata değildi. Jüriye katılman Nobody'nin yaşam tarzını benimsediğin veya desteklediğin anlamına gelmiyor.

Yalnız ben güzelliğin ne olduğunu anlayabilen bir insan olduğumu sanmıyorum. Henüz değil en azından. Diğer insanların kusur olarak gördüğü bazı fiziksel unsurlardan rahatsızlık duymadığımı farkettiğimde bu konuda az da olsa yol katetmiş olduğumu anlayıp seviniyorum. Fakat bilmek ile anlamak arasındaki o kalın çizgi ne yazık ki benim de zihnimde derin oyuklar açmakta. İşin kötüsü içimde taşıdığım estetik kaygısını kaybedersem bu durumun naçizane sanatsal yeteneğimi de etkileyeceğinden korkuyorum. Garip bir durum, cidden.

Yöneticilik beni de değiştirdi aslında. Mesela herkesi aynı anda mutlu etmenin mümkün olmadığına inanıyorum artık, illa ki bir seçim yapmak gerek. Eskisinden biraz daha katıyım sanırım, ki şartlar da bunu gerektiriyor. Son zamanlarda 'Sil' düğmesine iyice alıştı elim zaten, kendimi kötü hissediyorum. (:

Not: Hiç unutmam, Ben Amcam zamanında "Büyük güç büyük sorumluluk getirir evlat." demişti. ^^

Not iki: Bir de şöyle bir söz vardı bak, şimdi aklıma geldi: "Önemli olan ruh güzelliğidir, ancak güzel bir ruhun sahip olması gereken vücut ölçüleri doksan altmış doksandır."

No tikky: Bu da gizli sosyal mesaj. (:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Yani ben kendi blogumdan biliyorum, yönetici olsaydım senin bir kaç mislin giderdi elim o "sil" tuşuna. Herkesi memnun etmek zor cidden, topluluk olursa hele. Anca şöyle bir durum var, yanlış bir yazı yazdığımda, mesela başkalarına karşı son derece saygısız bir mesaj, şahsen silinirse bile kırılma gibi bir durum söz konusu olamaz.

Ne zaman kötü hissetmelisin? Mesela o sil tuşuna basmanın haricinde insanları sözlerinle ezmek isteğin olursa. Gördük öyle yöneticileri de, şahit olmadığım bir davranış şekli değil :)

Büyük güç büyük sorumluluk getirirse de bu sorumluluğu hakkıyla yerine getirdiğini düşünüyorum (yalnız değilim bu konuda, belirteyim).

O söz, günümüzdeki güzellik anlayışını nasıl da özetliyor maalesef.

No tikky->No-t ikky(2)? :)

Bir de yeri gelmiş sen de söylemişsin, yeni yazı isteriz. Gerçi ne kadar işin olduğunu buradan bile anlamak zor değil ya, yine de misafirler biraz şımarık oluyor sanırım :)

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

erengy dedi ki...

Hola canım. Of course everything is something happens. So so ben derim ki bırak bu ayakları Multifuncional, I hope this is Sparta. A rug.