Beylikdüzülü kuşlar Boncuk'u andı



Geçtiğimiz Pazar günü trajik bir kaza sonucunda hayatını kaybeden Boncuk'un anısına düzenlenen törene çevre ilçelerden binlerce kuş katıldı. Bir sağa bir sola anlamsızca uçup duran ve yer yer binaların muhtelif köşelerine konmak suretiyle dinlenen kuşlar Boncuk için hep bir gagadan: "O bizim her şeyimizdi. Bu kazanın sorumluları cezasız kalmayacak, her birinin sırayla gözlerini çimdikleyeceğiz." dediler.

Saatlerce süren törenin ardından Sığırcık özütlü kedi maması karşıtı sloganlar atan bir grup ise son olarak ne olduğu belirsiz garip garip sesler çıkarttıktan sonra olaysız bir şekilde yuvalarına dağıldı.

11 yorum var:

inesis. dedi ki...

boncuk'a rahmet diliyorum.
bir de bir şey soracağım: bu renk/arkaplan uyumuna ne zaman geçtin? sanki sendne kopya çekmiş gibi olmuşum, farkında değildim...

Yahuda dedi ki...

Allah rahmet eylesin.

erengy dedi ki...

Desteğiniz için teşekkürler; şeyi asla unutmayacağız, şey... Unuttum.

varolmayan şövalye:
Eylül ayında geçmiştim bu tasarıma, demek ki yaklaşık beş ay olmuş. Fakat bir kış gecesi eğer bir yolcu benzer bir tasarım kullanacaksa benden kopya çekmiş gibi olmaz, olsa olsa ben onun gelecekte kullanmayı planladığı tasarımı öngörmüş olurum.

yiğitcan dedi ki...

Eren, abi fotoğraflardan nerede oturduğunu çözüp bir dersane çıkışı sizin evi basacağım, sonra börekleri çalıp kaçacağım evet!

Not: Bir halt çıkaramadım, nerede oturuyorsun kardeşim sen?!

erengy dedi ki...

Nerede oturduğum anlaşılmasın diye fotoğraflardaki binaları Photoshop'la kesip biçtim, renkleri üzerinde oynadım, ve arkaya da bir cami ekledim zaten. :O

Laçin dedi ki...

Eren, seni kıstırım bak. Biliyorsun veya bilmiyorsun; ama yaparım emin ol. İtü duvarlarında veya site köşelerinde ama bir gün seni çok şaşırtacağım.

erengy dedi ki...

Gelen yoğun istek üzerine şunu belirtmekte fayda görüyorum: Boncuk yalnızca hayali bir kahraman olmakla birlikte, geçirdiği trajik kaza hapşurmakta olan bir minik ejderin önünden geçmek suretiyle küle dönüşmesinden ibarettir. Yas tutmanıza, karalar bağlamanıza gerek yoktur. Bir blog yazısı için kendinizi heba etmeyiniz, lütfen.

homesick alien dedi ki...

peki kuşlar gerçek mi eren?

erengy dedi ki...

Hiç olmadıkları kadar.

Ekrem dedi ki...

Merhabalar. Kuşları görünce aklıma hemen Gears of war oyunu geldi. Dikkatinizi çektimi bilmem ama oradaki sürü halinde gezen yaratıkları anımsatıyorlar.

Swordwolf dedi ki...

Gears of War gerçek mi? Boncuk köpek mi? Köpekler gerçek mi? Boncuk'un gözleri mavi mi? Boncuk boncuk mu bakışları? Niye boncuk? İncik boncuk ya bu işler...