19++

7 yorum var:

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

*bing*

Your skill in Wisdom has increased by 1 point.

Ayna-i Marzî dedi ki...

Kutlu olsun, iyi ki doğdun :)

Bu arada 19++ ahahaha, dil varmıyor değil mi 20 demeye?

Sağlıklı ve uzun nice yıllar görmen dileğiyle.

Yahuda dedi ki...

20. level statlarını güle güle kullan. : )

Desqpio dedi ki...

Pek mutlu yıllar diliyorum. Doğum günü için Photoshop ile fener falan yapıyım dedim böyle, yapamadım :q

Laçin dedi ki...

Pfff, ne zaman doğdun sen ya :'( ben neden bilmiyorum diyeceğim de senin doğum gününü kutlamıştım ben zaten yahu =)

Olsun, tekrardan iyi yaşa, güzel yaşa, süper yaşa, her türlü güzel tadı tat hayattan. =)

Ekrem dedi ki...

Nice bayramlara... Bayramınız mübarek olsun. Ve nice yıllara :)

Ekrem dedi ki...

Yoğun iş temponuzda size kolaylıklar diliyorum. Ağzımıza bal çalmaya devam ediniz inşallah...