ikibinsekiz

Anne usulü pasta, Eren usulü börek, bir tutam kuş lokumu, iki çeşit Pringles, üç çeşit gazoz ile bilimum kuru yemiş eşliğinde ve Oyungezer forumları sponsorluğunda tıkınıp eğlenerek girdiğimiz yeni yılın hepinize sağlık, mutluluk ve okuması daha kolay, kısa ve anlaşılır cümleler ile daha özgün temenniler getirmesi dileğiyle...

Mutlu yıllar!

7 yorum var:

yiğitcan dedi ki...

o börek cumartesi günkü börek mi bilmiyorum ama, o günkü böreğin tadı damağımda kaldı süferdi o.

erengy dedi ki...

Evet, aşağı yukarı aynı börek. Ofise getirdiklerimden doğal olarak bir parça dahi yemediğim için tekrar yapma gereksinimi duydum. (:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Bir ara tekelime son verme girişiminde bulunan bir Judas ve ona destek veren Erengy vardı, böyle rakip yazılar yazmışlardı. Onlar bıraktı, rakipsiz kalan ben de sıkıldım, bıraktım. Öte yandan merak da ettim şimdi nasıl bir börek bu diye :)

erengy dedi ki...

Patatesli, bildiğin börek. Yeniyor.

Çalışmalarımızı gizli kapaklı yürütüyoruz artık, sen daha uyu. (:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Tamam niye mutfağa hiç girmek istemeyişimin sebebini buldum! Ama uyandım ben de artık, hatta meydan bile okudum :)

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar. Sayenizde ilk olarak Thx 1138 akabinde ise Fahrenheit 451 izleyerek girdik yeni yıla. Sabaha karşı da Harsh Realm ile çok hoş dakikalar yaşadık (?!), tekrar teşekkürler.

erengy dedi ki...

Ayna-i Marzî:
Olsun, bu rekabetten kazançlı çıkan midelerimiz olacak sonuçta. (:

Anıl:
Çok distopik bir yılbaşı geçirmişsiniz Anıl Bey. Unutturmayın da bir sonraki DVD'leri sevgi kelebekleri ile donatayım.