Oyungezer Online beta



Farkettiyseniz Oyungezer ekibi olarak çoğumuz bir süredir yeni yazı yazmıyorduk bloglarımıza. Eminim sizler de aynı sayfalara bakmaktan sıkılmıştınız. Fakat tembellik değildi bu suskunluğumuzun sebebi; aksine, biz oyuncuların yeni buluşma mekanı olacak sitemizi hazırlamak ile meşguldük.

Artık beklediğiniz günler sona erdi. Şimdi ayrılanların kavuşma, dağılanların birleşme vakti. Oyungezer Online'ın beta sürümüne hepiniz davetlisiniz!

5 yorum var:

Ayna-i Marzî dedi ki...

En hoşuma giden şey, forumun samimi olan havası ve çok sevindim buna. Nedense bazı korkularım vardı bu konuyla ilgili; ama şu an gereksiz bir korku olduğunu düşünüyorum.

[Çelişkili insan] Sanki beta olunca daha mı samimi oldu ne? Yoksa bana mı öyle geldi? Gerçi samimi olmasının sebebi kullanıcılar, bu yüzden beta olmasa da çok farklı olmaz diye düşünüyorum. [Çelişkili insan/]

Hayırlı olsun hepimize, uğraşanların, emeği geçen herkesin ellerine sağlık ve teşekkürler : )

Adsız dedi ki...

uh cool!(stewie):D
Zımbılik(uğur)
açıldığı gün bi sevinçle bi dalmışım 71 mesaj atmışım en çok mesaj göndermişim balla haberim yoktu:D

erengy dedi ki...

Çok mesaj atan değil çok oyungezen bilir ama, değil mi? (:

Adsız dedi ki...

katılıyorum.zaten çok geziyorum merak etme:Dçok mesaj atmamın sebebi de sevinçtir!:D
Zımbılik(uğur)

Adsız dedi ki...

dodger ismini geri istiyorum,bühühü