2^10



1024'ten önce, 1024'ten sonra...

3 yorum var:

Ayna-i Marzî dedi ki...

3 gündür bu gönderiye bakıp bakıp yorum sayfasına geliyor ve tam şaşırma smileysi koyacakken, bunun çok yüzeysel ve fazla samimi olması ihtimalinden dolayı vazgeçiyordum; fakat bu sefer içimde kalmasını istemiyorum:

o.O

:)

erengy dedi ki...

Duygularımızı bir iki küçük sembol ile ifade etmeye öylesine alışmışız ki, artık smileylerin olmadığı bir dünyayı hayal etmekte güçlük çekiyorum ben. Hem ne demişler, bir smiley bin kelimeye bedeldir. Elbet birisi demiştir yani. Hiç kimse demediyse de ben diyorum şimdi, kayda geçsin.

"İnternet birden 3-4 kat hızlanınca, gözlerimden sular seller gibi akan mutluluk gözyaşları efekti eşliğinde listemdeki animeleri sırayla indirmeye başlamıştım. Ancak bir yandan indirip bir yandan izlediğim halde, evdeki izlemediğim animelerin sayısının azalacağına arttığını farkedince duruma el koydum. Şimdi daha az anime, daha çok oyun indiriyorum."

Eren - Artık daha az anime, daha çok oyun indiriyor.

uTorrent - Boyundan büyük işlere kalkıştığını geç de olsa farketti.

Tuana - Hâlâ yüzündeki şaşkınlık ifadesini gizlemeye çalışıyor.

Adsız dedi ki...

Ah ah, download'ım hızlandı diye sevinsem, ttnet'in kapasite engeline takılıyorum. WoW oynayanlar bilir o lagları aaah ahhh...