Rebuild of Evangelion 1.0


1 Eylül'ü bekliyoruz. You are (not) alone...

6 yorum var:

erengy dedi ki...

İkinci trailer:
http://youtube.com/watch?v=9a2d1QiUDQU

Ayna-i Marzî dedi ki...

Bir FMA, bir de Evangelion'u seyrettim daha, yavaş yavaş izleyeceğim diğerlerini de.

FMA'nın üstüne Evangelion çok farklı gelmişti ilk izlediğimde. Biraz daha ağır bir konusu vardı, bundan kaynaklanıyordu sanırım; ama hikaye ilerledikçe içine çekti beni. FMA ile karşılaştırmamak gerekiyor gerçi, ikisini de sevdim. Tabi benim sevmemin bir önemi olması için, anime konusunda biraz daha bilgili olmam gerekiyor^^

Öte yandan birinci Trailer'den daha fazla ipucu var sanki ikide (Doğal olarak). Karakterler daha mı büyümüş, yoksa benim, trailer'in sonuna doğru gördüklerim farklı karakterler miydi? (Bir kız otururken ayağa kalkıyor, saçları gri; ama uzun. O kim acaba?)

Bir de bilmiyorum şimdi ben indirerek seyrettim, normalde bu animeler Tv'de dizi şeklinde veriliyor sanırım? Her hafta bir bölüm beklemek o.O

erengy dedi ki...

Evet, normalde Japon televizyonlarında dizi halinde yayımlanıyorlar. Biz de televizyon kayıtlarından, veya DVD'si çıktıktan sonra rip'lenenlerden izliyoruz doğal olarak.

Trailer'ın sonunda ayağa kalkan kız Rei. Saçları uzun değil, rengi ise ışıktan öyle görünüyor. (:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Hımmm... :)

Asuka'yı göremedim trailer'da, gerçi olmasa da üzülmem ya. Karakter olarak sevemedim hiç.

An itibarıyla Evangelion'u İtalyanca seslendirmeyle izlemiş olduğumu öğrenmekteyim. (İyi günler manasında kullanılan bir kelimeyi arattırdım Google'da, sağolsun hemen buldu.) Zaten seslendirme bir garip gelmişti, Japonca olsaydı alacağım tat çok daha güzel olacaktı, ne yazık ki. Herhalde anime indirirken dikkat edilmesi gereken en önemli noktalardan biri de, seslendirmenin hangi dilde olduğu. Ama hiç de bahsetmiyordu torrentte İtalyanca olduğundan, Neyse artık, bundan sonra daha dikkatli olurum (evet dikkat problemim var). :)

erengy dedi ki...

İtalyanca, ahah (:

Bir de not düşeyim, bundan sonra Evangelion indereceksen remastered olanlardan (hatta mümkünse platinum olanından) indir, görüntü ve ses kalitesi daha iyi.

Ayna-i Marzî dedi ki...

Hımm, aklımda bulunsun bu. Kotasıza geçersem Evangelion'u bu şekilde indirip izlerim tekrar. Daha öğreneceğim çok şey var, sağol^^